miercuri, 28 martie 2012

Planul Meu sau planul tă


                                 Planul Meu sau planul tău?

    Eu doresc să te fac fericit şi îţi dau un scop în viaţă - şi Îmi stă în putere să o fac. Am răspunsuri pentru întrebările tale, soluţii pentru problemele tale şi înţelegerea situaţiilor complexe cărora le faci faţă . Eu doresc să îţi impărtăşesc toate aceste lucruri şi chiar mai mult dar trebuie să-ţi faci şi tu partea ta.
    Când Îmi cer călăuzirea . Eu ţi-o da, Însă trebuie sa fii dispus ca mai întâi să-ţi laşi deoparte propriile idei şi planuri . Lucrul acesta poate fi dificil , mai ales dacă îţi doreşti ceva despre care nu eşti sigur că Eu îl consider a fi cel mai potrivit lucru pentru toţi cei implicaţi sau momentul potrivit. Când faci faţă unor asemenea teste, aminteşte-ţi de promisiunile din Biblie - spre exemplu:,, Domnul să-ţi fie desfătarea şi El îţi va da tot ce-ţi doreşte inima.şi Domnul nu lipseşte de nici un bine pe cei ce duc o viaţă fără prihană . Dacă dorinţa ta este îmtr-adevăr să găseşti şi să urmezi Planul Meu atunci Eu am să-ţi dau tot ce este mai bun.
     Eu îţi cunosc trecutul, prezentul şi viitorul . Eu îţi înţeleg nevoile şi dorinţele , aspiraţiile şi temerile .Eu ştiu totul despre tine . Cu cât înveţi mai bine să Mă cauţi şi să urmezi planul Meu pentru viaţa ta, cu atât mai probabil vei găsi fericire adevărată şi împlinire reaă.
Alegerea este a ta!


de la Isus cu dragoste!
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu