vineri, 21 octombrie 2011

Cu Isus poti merge oriunde!

           Dacă Îl ai pe Isus , intotdeauna vei avea dragoste si tovărăsie. Oriunde te-ai afla tu esti in mainile Sale si El va avea grijă de tine. Isus este singura bogătie la care nu va trebui sa renunti niciodată , pe care nu o vei pierde nicidoată. Poți să-L dăruiești cu oricât de mult dorești , căci Îl vei avea întotdeauna . El va fi mereu aproape de tine. ( Matei 28:20: Evrei 13:5)
       El este prezent tot timpul. Nu Domnul este cel care absențează uneori , ci noi suntem cei absenți. Uneori alergăm în altă și Îl lăsăm în urma noastră . El nu ne lasă în urmă niciodată, dacă noi Îl urmăm, asta este tot!
       ,, Dacă Isus merge cu mine , mă voi duce oriunde . Raiul este cu mine oriunde mă aflu , dacă este și El acolo! Socotesc un privilegiu să-mi port crucea aici: Dacă Isus vine cu mine , eu mă voi duce oriunde . Dacă Isus vine cu tine și tu poți merge oriunde ! Dacă cumva, ca susur de șoaptă mă cheamă pe cărări necunoscute , voi răspunde luându-L de mână : Voi merge oriunde dacă vrei Tu să merg! 
         Mergi cu noi , Doamne . Aceasta este cel mai bun lucru pe care ni l-am putea dori , ca Tu să faci fiecare pas împreună cu noi si noi să facem fiecare pas împreună cu Tine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu